Verzenden & Bezorgen

Afrekenen & verzendkosten

Volg de stappen in het scherm om af te rekenen.


De verzendkosten zijn €3,00, voor betellingen boven €100,- betaal je geen verzendkosten.  


Ergens anders laten bezorgen?

Je kunt je bestelling laten bezorgen op een ander adres dan je woon-adres. Dat is handig als je iemand anders iets cadeau wilt doen, of als je de bestelling bijvoorbeeld op je werk-adres wilt laten bezorgen. Kies in het scherm met 'verzendgegevens' voor ‘verzend naar een ander adres’ en vul het gewenste adres voor bezorging in.


Wanneer verzonden?

Zodra je betaling binnen is, maakt Green Lily je bestelling verzendklaar. Green Lily probeert je bestelling diezelfde dag nog op de post te doen, maar in ieder geval binnen 3 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een email.


Hoe verzonden?

Om ruimte en dus energie te besparen, zal Green Lily zoveel mogelijk per brievenbuspost versturen. Dat is ook handiger voor jou als klant, omdat je bestelling dan gewoon met de normale post bezorgd kan worden, en je dus niet thuis hoeft te zijn om een pakketje in ontvangst te nemen. Over het algemeen wordt post op de eerstvolgende werkdag bezorgd.


Als je bestelling uit grote items (b.v. dikke truien) of meerdere producten bestaat, dan wordt die verzonden per pakketpost. 


Hoe verpakt?

Green Lily probeert alles zo duurzaam mogelijk te doen. De envelop waar de kleding in verstuurd wordt is van gerecycled papier. Producten worden zoveel mogelijk als brievenbuspost verstuurd; dit scheelt ruimte, en dus transport-energie. Green Lily probeert zoveel mogelijk doosjes in te zamelen van vrienden en bekenden om de grotere bestellingen te versturen. Het zou dus kunnen dat je een doosje ontvangt dat al eens eerder voor een verzending is gebruikt. Verder gebruikt Green Lily papieren tape.


Om de kledingstukken heen zit een plastic zakje; die kan bij het plastic afval. De enveloppen en doosjes, inclusief de papieren tape, kunnen bij het papierafval.


Wanneer bezorgd?

Afhankelijk van de afhandeling door PostNL, zal bezorging plaats vinden tussen 1 en 6 werkdagen nadat je besteld hebt.


Als de bezorger is geweest en je niet thuis was, zal hij of proberen het pakketje af te geven aan buren, of op een ander tijdstip terug komen, of aangeven dat je het pakketje zelf moet gaan halen op het postkantoor. De bezorger zal een briefje in de bus doen om je hierover te informeren.


Niks ontvangen?

Heb je na 7 werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier of via info@duurzamekleren.nl


Niet goed?

Is het product op een of andere manier beschadigd als het bij je aan komt? Neem dan contact op via het contactformulier of via info@duurzamekleren.nl.


Is het product dat je hebt gekregen niet het product dat je hebt besteld? Controleer je bestelling door in te loggen via de ‘log in’ rechtsboven op de home-page. Als je inderdaad het verkeerde artikel hebt gekregen, neem dan contact op via het contactformulier, of via info@duurzamekleren.nl.


Lees meer over retourneren 



Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »